Ahad, 21 Ogos 2011

PANAS !!! Video David Villa Hina Islam - Ozil

Image Detail

Sudah menjadi perbualan hangat di internet bagi peminat kelab bola sepak dunia berikutan rententan berita yang mengatakan David Villa telah mengeluarkan perkataan yang berbaur penghinaan ke atas agama Islam kepada Mesut Ozil.


Kemuncak pertengkaran diantara Mesut Ozil dengan Villa berpunca apabila pemain Real Madrid,Marcelo membuat terjahan keras kepada pemain Barca iaitu Fabregas.Dari aksi inilah yang menyebabkan kesemua pemain lain campur tangan untuk meluahkan protes terhadap tindakan tersebut,dalam keadaan yang kelam kabut jelas menyaksikan Mesut Ozil dan David Villa bertengkar.

Berpandukan Video dibawah pada durasi 0:36,kita dapat menyaksikan Mesut Ozil ditampar oleh David Villa,dalam suasana yang tegang.




Selepas itu,Mesut Ozil dilihatkan tidak berpuas hati dengan David Villa,mungkin tidak berpuas hati selepas mukanya ditampar oleh David Villa,ataupun ada faktor lain?yang menyebabkan Mesut Ozil menjadi berang sedemikian rupa.

Di samping itu, Mesut ozil telah menjelaskan mengapa dia bersikap sedemikian tehadap David Villa

Berikut merupakan kenyataan Ozil seperti yang diwar-warkan oleh laman web antarabangsa,kenyataan ini juga menjadi tajuk utama.
Salah satu laman web antarabangsa juga mengeluarkan berita mengenai perkara ini The Madrid Mesut Ozil has explained his attitude in the incidents that took place in the final minutes of Barcelona-Real Madrid yesterday. German soccer player was ejected, like Villa, after they were ensarzaran Marcelo after the entry of a Cesc Fabregas.


According to the Real Madrid player of Turkish descent and who practice the Islamic faith, says the esturiano insulted his religion: “I started because I was defending my religion, because David Villa has insulted Islam,” said German.
Sejauh mana kebenaran dan kesahihan isu ini sama-samalah kita tunggu daripada sidang media,pada perlawanan ini juga menyaksikan Barcelona dinobatkan sebagai juara Piala Super Sepanyol selepas mengalahkan Real Madrid 3-2 (agregat 5-4) pada aksi kedua di Camp Nou awal pagi Khamis.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...