Ahad, 7 Disember 2014

JANGAN BAGI MUKA NATANG CINA NI ???


Blogger seks dan BIADAP serta kurang ajar, Alvin Tan yang pernah persenda bulan Ramadhan dengan ucapan selamat buka puasa guna gambar daging babi terus nak tunjuk perangai di angin lalu.
Kali ini mamat mengarut guna facebooknya lanyak Sultan Selangor dengan bahasa kurang ajar kerana nak tunjuk geram pada keputusan baginda lucut gelaran ' Datuk Seri' dari Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Ramai yang melompat kutuk perbuatan yang dikira sudah over ini.

Alvin membuat posting itu dari tempat persembunyiannya di California,Amerika.
Antaranya Menteri Komunikasi dan Multimedia Datuk Seri Shabery Cheek berkata Alvin tidak sepatutnya membuat pelbagai kenyataan termasuk membantah keputusan istana kerana ia boleh mengguris perasaan pelbagai pihak tentang pandangan yang diberikan.
"Dia sepatutnya berfikir dan tahu akibatnya tentang apakah sikap dan pandangan orang ramai tentang kenyataan dibuatnya melalui posting dari luar negara ketika sedang bersembunyi," katanya.
Shabery berkata kerajaan telah mengambil tindakan mahkamah terhadap Alvin, dan tindakannya yang melarikan diri ke Los Angeles bagi mendapatkan suaka politik dilihat sebagai pengecut.
"Kerajaan tidak pernah menghalau Alvin dari negara ini sebaliknya beliau sendiri menghukum dirinya dengan melarikan diri memohon suaka politik di Amerika Syarikat," katanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...