Khamis, 14 April 2011

ALTANTUYA PERISIK TAJAAN ANWAR DARI SINGAPURA



Ini semua adalah rekaan dan perangkap sama sekali untuk menjatuhkan kepimpinan Najib yang sedang mencipta nama sebagai Perdana Menteri. Segalanya adalah "konspirasi" ciptaan dan rekaan Anwar untuk memerangkap, tetapi jerat tak mengena. 

Tiada apa yang dapat dibuktikan Anwar Altantuya untuk mengukuhkan kenyataannya. Bayangkan setiap 3 minit Altantuya Anwar boleh bermesej, membuktikan hanya perisik saja boleh berbuat demikian. 


Seperti Altantuya Anwar tahu yang dia nak mati. Ni bukti perbezaan antara perisik dan orang biasa:- Altantuya Anwar bermesej setiap 3 minit sebelum mati. Cuba kita analisa kematian Sosilawati yang dibunuh kejam, tiada mesej ataupun panggilan telefon dibuat oleh mangsa. Itu adalah salah satu perbezaan antara perisik dan manusia biasa. Altantuya Anwar macam perisik, seperti tahu masa dia dah sampai. 

Bermulanya semua perjanjian dari Singapura, DiMalaysia pula Kedutaan Monggolia tiada disini. Persoalannya, banyak lagi tempat lain tapi kenapa Malaysia..?? 

Kemungkinan untuk menawan dan memerangkap Razak Baginda kerana dipercayai rapat dengan PM. Memandangkan perangkap tak mengena itu sebab dicanang Anwar Altantuya disetiap ceramah kerana agaknya terlalu marah jerat tak menjadi dan dah banyak keluar modal tajaan. 

Takanlah Anwar tahu semuanya mengalahkan perisik sedangkan Anwar Altantuya telah lama dibuang dari kerajaan kerana dipercayai menjual rahsia kerajaan dan kelakuan buruknya terhadap seks dan liwat. 

Dendam kesumat yang ada pada Anwar Altantuya membuakkan lagi kemarahannya terhadap kerajaan dan bermodalkan Altantuya Anwar memikat rakyat untuk mengundi dan menyokong pakatan haram. 

Jikalau kuat fakta dan bukti yang Anwar Altantuya buktikan, mesti dah menang di mahkamah, ini tidak mahkamah dan undang-undang pula dipersalahkan Anwar Altantuya. 

Sebenarnya Altantuya ni adalah kekasih Anwar di Singapura ketika Anwar masih dalam kerajaan, sebab tu Anwar tak boleh lupa nama Altantuya pada setiap ceramahnya sekarang. 

Orang Monggolia tak datang ke Malaysia kerana Kedutaan Monggolia tiada di Malaysia, tetapi ia atas tajaan Anwar Altantuya digunakan untuk menyerang keperibadian Najib sebagai Perdana Menteri.

Ia ditaja sebagai senjata Anwar untuk membunuh karaktor dan cuba memerangkap karier Najib sebagai PM. Malangnya bagi Anwar, Najib tidak terperangkap dengan permainan busuk Anwar Altantuya...!!!
Ini dia penerangan video isu fitnah Anwar Altantuya terhadap PM....

APAKAH PIHAK KERAJAAN MASIH LAGI BERDIAM DIRI ????? MEMBIARKAN PENGKHIANAT AGAMA, BANGSA DAN NEGARA TERUS BERMAHARAJA LELA ????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...