Isnin, 22 September 2014

OTAK LEMBU PERANGAI KELDAI > Datuk Mohd Nasaruddin Daud ?


Nak kata cerdik, bodoh. Nak kata kuat ilmu keagamaan tak de pulak. Inilah dia manusia yang mengaku dirinya pandai dan berilmu tinggi dalam bidang Agama Islam iaitu tak lain dan tidak bukan Ketua penerangan PAS Kelantan Datuk Mohd Nasaruddin Daud.

Dengan begitu mudah mengeluarkan perkataan yang menghina, memfitnah serta memburuk-burukkan orang lain.

Apa kurangnya di Kelantan terutama di Kota Bharu? Kalau nak diceritakan….Allahhuakhbar. Terlalu banyak kegiatan-kegiatan perjudian termasuk maksiat bersepah dan berkeliaran sejak puluhan tahun.

Adakah itu dinamakan NEGERI SERAMBI MEKAH ??

Mungkin juga di pemerintah PAS di Kelantan tidak celik dengan Al-Quran agaknya.


Ini adalah sedutan apa yang diperkatakan oleh Manusia yang mengaku dirinya celik Al-Quran - "Masyarakat yang celik Al-Quran perlu mengelak daripada mengundi Umno kerana ia turut sama mengundang dosa (Klik), kata Datuk Mohd Nasaruddin Daud.

Ketua penerangan PAS Kelantan itu berkata, Umno terlibat dalam pengeluaran lesen judi maka mereka yang mengundi Umno akan turut sama terpalit dengan dosa.

“Mengajar Al-Quran biar faham kandungan Al-Quran. Kalau tak faham, maka lahir orang dalam masyarakat kita, mengajar Al-Quran tetapi undi Umno, undi dacing.

"Orang Umno bila dapat kuasa, dia keluarkan lesen judi. Orang berjudi, dia kata dia tak berdosa walaupun dia undi Umno. Jawabnya, bahagian dia pun ada juga," katanya dalam ceramah kelompok di Kampung Geting, Pengkalan Kubor malam tadi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...